středa 23. března 2016

Unboxing #2

Dnes mě ráno probudilo řinčení zvonku. Ihned jsem vystartoval otevřít,
protože jsem věděl, že je to pošťačka a nese mi balíček s knihou. Juch juch!
Takže vám přináším další unboxing.
Tentokrát se jedná o knížku z Databazeknih.cz

Začneme preparovat.
Knížka je opravdu pečlivě zabalena. :) 

Karanténa : Samotáři
Kdo po téhle knížce nekoukal, tak pěkně lže.
Opět jsme u mého tolik oblíbeného postapo žánru.
A za 60 Kč jsem Karanténu prostě musel mít.
Ještě k tomu je v krásném stavu - žádné známky čtení nebo 
ošklivé manipulace - a dokonce ještě voní novotou.

Četli jste knihu?
Jak se vám líbila?
Taky tak milujete, když koupíte knížku, 
po které jste vždy pokukovali, za super cenu?

8 komentářů:

  1. Četla jsem, byla velmi příjemným překvapením. Žádná superbomba, ale četla se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. O knize jsem slyšela, ale ke čtení jsem se zatím neodhodlala - není to úplně 100% můj žánr, na knihy tohoto typu musím mít prostě tu správnou náladu :) Ať se ale líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na takové knihy já mám správnou náladu pořád :D Děkuju :)

      Vymazat
  3. Pamätám sa na tie nervy, ktoré som mala pri čítaní :D Páni moji skoro ma pri niektorých scénach šlo poraziť :D A niektoré drsné scény stáli fakt za to :D

    OdpovědětVymazat
  4. Také po knize pořád pokukuji, ale bohužel u nás další díly nevyšly (teda myslím, že to je série), tak se mi do ní moc nechce :/
    Přeji příjemné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je na více dílů. Taky mě štve, že nakladatelství začne vydávat sérii a nakonec ji nevydá celou. Viz. Železná královna od Julie Kagawa :(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)
Budu se snažit na každý odpovědět.